קרית ים מתקין פרגולות עץ

קרית ים מתקין פרגולות עץ, למה לבחור בחברת סוככי עדן מבין כל חברות הסוככים? צוותי חברת סוככי עדן מספקים שירותי בניית פרגולות גדרות ודקים בכל אזורי הארץ. חברה מקצועית בעלת ניסיון וידע ממספר לקוחות גדול מאוד. שירות אדיב ואמין מעל לכל סטנדרטמענה לכל פנייה. ציוד מהמתקדמים ביותר ברמה גבוהה מאוד. התמחות בכל סוגי שירותי העץ והאלומיניום. מחיר ללא תחרותמומלץ לקבל הצעת מחיר! עיצוב מותאם לפרגולות, גזיבו וביתנים באזור הצפון, אנחנו חברה לתכנון, בנייה וקבלנות כללית של פרגולות, גזיבו ובתים מעץ או בניה קלה המשרתים את קרית ים, עכו, קרית ים, קריות ואזור הצפון. אז אם אתם צריכים מתקיני פרגולות עץ או אלומיניום מומלצים בקרית ים התקשרו אלינו עוד ביום 052-899-0277

הוסף סגנון ואופי למרחב המחיה החיצוני שלך פרגולות מוסיפות סגנון ואופי למרפסת, הדשא או הגינה שלך.

052-899-0277

שירות מקצועי – תיקון פרגולות – שיקום פרגולה

מתקינים מומלצים לפרגולות עץ בקריות

פרגולות בעיצוב אישי


כל הפרגולות שלנו מעוצבות בהתאמה אישית כדי להתאים לביתך בקרית ים ולמרחב המחיה החיצוני שלך. הודות למזג האוויר היפה והשמש של קרית ים, רבים מהלקוחות שלנו מחפשים מבני צל ייחודיים כדי להעלות את מרחב המחיה החיצוני שלהם

בניית דקים חדשים והתקנת דקים

בניה והתקנת דקים


דקים הם תוצר מדהים להוסיף בבית חדש או קיים. ראשון ברשימת העדיפויות של בעלי בתים רבים בכל הנוגע לשיפוץ הבית כולל בניית דקים.

גדר לגינה אחורית

גדר עץ דקורטיבית


פתרונות גידור גם שומרים על מבנים פרטיים ומאובטחים. גדר מעוצבת היטב יכולה לשנות את הנכס בהרבה דרכים. זה יכול לשפר את הנוף כרקע יפה או לשפר כניסה משעממת.

קרית ים מתקין מומלץ לפרגולות עץ

מחפשים מתקינים לפרגולות עץ או אלומיניום בקרית ים

עדן סוככים מספקת את כל שירותי ההתקנות, תיקונים והחלפת פרגולה

מעוניינים להתקין גדר חדשה בחצר? מעוניינים ביותר בפרטיות לבית? אנחנו יכולים לספק לך את השקט הדרוש ולספק לכם סביבת מגורים נעימה ללא מפגעים 052-899-0277

כל עבודות העץ והאלומיניום במקום אחד


שירות אדיב ואמין מעל לכל סטנדרט – מענה לכל פנייה, ציוד מהמתקדמים ביותר ברמה גבוהה מאוד. התמחות בכל סוגי שירותי העץ והאלומיניום. מחיר ללא תחרות – מומלץ לקבל הצעת מחיר!

קרית ים מתקין פרגולות עץ

קרית ים מתקין פרגולות עץ

התקנת פרגולות בהתאמה אישית

קרית ים מתקין פרגולות

פרגולות צמודות לבתים

קרית ים מתקין פרגולות מומלץ

קרית ים מתקין פרגולות מומלץ

פרגולות עץ ארז

מבני צל ייחודיים

קרית ים מתקין פרגולות עץ

קרית ים מתקין פרגולות עץ

הוסף סגנון ואופי למרחב המחיה החיצוני שלך פרגולות מוסיפות סגנון ואופי למרפסת, הדשא או הגינה שלך.

קרית ים מתקין פרגולות עץ, אנו מעצבים ובונים פרגולות מותאמות אישית המפיקות את המרב מהחלל החיצוני שלכם, ויוצרות סביבה חיצונית המשקפת את טעמכם האישי. תוכלו למצוא את עצמכם נרגעים ונהנים מתחת לפרגולת שלכם בקיץ הזה עם כוס תה קרח קרה, ביום קיץ חם. פרגולות יכולות להגיע בכל הגדלים והצורות כדי להתאים לטעם לסגנון ולתקציב שלך. הם יכולים להוסיף לאסתטיקה של המראה החיצוני של הבית שלך, כמו גם לעזור להגן עליך מפני גשם וקרני השמש. בין אם זה רק אתה או כמה חברים או בני משפחה, יצירת מרחב חיצוני יפה הוא המפתח למציאת זמן להירגע ולהנות מהחיים. צור קשר עם מומחי הפרגולות בקרית ים כדי לראות כיצד נוכל לסייע לך ביצירת החלל המושלם שלך.

עם היסטוריה עשירה החל מיוון העתיקה ורומא, פרגולות שימשו זה מכבר כדי לשפר ולהרחיב את מרחבי המגורים החיצוניים. מבנים אדריכליים חינניים אלה משלבים צורה ותפקוד, ומספקים מפלט מוצל ממש בחצר האחורית שלך, בגג, במרפסת או כל מקום אשר מקבל המון שמש.

שירותי הפרגולה מותאמים אישית שלנו כוללים:

פרגולות עץ ארז: המראה המסורתי הטבעי של העץ משתלב בצורה חלקה ומוסיף חמימות לחלל החיצוני שלך. כשזה מגיע לעמידות בפני מזג אוויר, עץ ארז, הוא בחירה מצוינת. הוא עמיד לטחב באופן טבעי כך שאינך צריך לדאוג לגבי מריחת כימיקלים כדי לעכב את צמיחת הטחב. זה גם עמיד בפני מזיקיםאנשים משתמשים בארז בארונות שלהם מסיבה כלשהי. חרקים לא אוהבים את עץ הארז אז למעשה הם לא יתקרבו אל הפרגולה שלך. לצד היותם ידידותיים לסביבה, הם גם עמידים בפני עיוותים. בחירה בעץ ארז כחומר לפרגולה שלך תבטיח שהוא יעמוד בחום הקיץ והחורף הקפוא. פרגולה היא השקעה שאתה רוצה ליהנות ממנה לאורך זמן ושימוש בעץ ארז עבורה יאפשר לך תכונה חיצונית נהדרת עם תחזוקה מינימלית.

פרגולות אלומיניום: מבנים נטולי תחזוקה אלה מספקים משיכה אסתטית לצד נוחות. בנוסף לחוזק שלהן, פרגולות אלומיניום עמידות בפני עיוות, סדקים וקילוף. אתה יכול גם לבחור איזה גימור אתה רוצה כדי להבטיח שהוא ישתלב עם האסתטיקה של החצר האחורית שלך. אם משקל הוא אי פעם בעיה, אלומיניום הוא אופציה קלה יותר מעץ ועשויה להיות בחירה טובה יותר עבור הבית שלך. השקעה בפרגולת אלומיניום היא בחירה אסתטית וזלת תחזוקה שתגרום לכם ליהנות מהחצר האחורית שלכם במשך שנים.

תוך ניצול מקסימלי של שטח חיצוני, פרגולות יכולות להציע סגנון, צל ונוחות. האם אתה מוכן לשפר את החצר האחורית שלך עם פרגולה של סוככי עדן? עיין בגלריה שלנו כדי לצפות בדוגמאות של הפרגולות המותאמות אישית שלנו, או צור איתנו קשר עוד היום להערכתך ללא התחייבות.

פרגולה היא שיפור מדהים לכל נוף. פרגולות בהתאמה אישית יכולות לספק אזור מוצל כדי למקסם את ההנאה שאתה מקבל מהשהייה בחוץ סביב הנכס שלך. חברת עדן סוככים מתמחה בעיצוב ובניית פרגולות. עם המומחיות שלנו, נוכל להגשים את פרגולת החלומות שלך בצורה היעילה ביותר.

אם אתם צריכים מתקיני פרגולות עץ מומלצים בקרית ים זה הזמן להרים ☎️ 052-899-0277 

הבנת פרגולות

פרגולות בנויות עצמאיות או כמבנה צמוד לדק או באזורים אחרים של הרכוש. ניתן לבנות אותו עם או בלי גג, בהתאם לאופן השימוש בו. לדוגמה, פרגולות קיץ ואביב משתמשות בדרך כלל במבני קורות עץ. ניתן לבנות פרגולה עם צל מספיק כדי לשמור על הגשם והשלג בחוץ במהלך העונה הרטובה. לפרגולה צמודה ניתן לבנות אותה לצד הבריכה או על דק קיים. כך או כך, סוככי עדן בונה פרגולות לפי המפרט המדויק של לקוחותינו.

למה אתה צריך שירותי עיצוב ובנייה של פרגולות?

עוד בתקופה הלטינית, פרגולות שימשו למטרות גן. אנשים אהבו לקבל את זה לגידול ענבים וצמחים מטפסים. כיום משתמשים בפרגולות למתן צל. הוא משמש גם כתכונה אסתטית נוספת לכל גינה או חצר אחורית. עבור אנשים מסוימים, הם משתמשים בפרגולות כדרך לשפר או לתקן את המאפיינים האדריכליים של מבנה. ניתן לעצב אותו כדי "למסגר" אזור מסוים כדי לתת לו תחושת גובה.

ללא קשר לאופן שבו תרצו להשתמש בה, מתן איש מקצוע לתכנון ובניית הפרגולה שלכם היא הדרך היחידה להבטיח שהיא ממלאת את ייעודה.

איך עדן סוככים יכול לעזור

עדן סוככים ביססה שיטות יעילות ליצירת פרגולה בנויה היטב. אנו מבינים שפרגולות בנויות כדי להוסיף משיכה אסתטית או כדי להגביר את הפונקציונליות של מרחב המחיה החיצוני שלך. צוות המומחים שלנו דואג לפרויקט החלומות שלך. אנו מספקים פתרונות בהתאמה אישית לעיצוב ובניית פרגולות שיענו על הצרכים שלכם. בנוסף להצעת מגוון רחב של עיצובי בניית פרגולות, חברתנו משתמשת גם בחומרים איכותיים לבניית פרגולות עמידות במיוחד.

בחרו בקרית ים מתקין פרגולות עץ עבור שירותי עיצוב ובנייה של פרגולות עוד היום!

כשאתה בוחר בעדן סוככים לעצב ולבנות את הפרגולה שלך, זכור שאתה משתף פעולה עם צוות מסור של נגרים. אנחנו משרתים את אזור קרית ים כבר כמעט שני עשורים. לקוחות רבים יכולים להעיד על הגישה המקצועית שלנו לכל פרויקט שיפוץ ובנייה בחצר. עסק בבעלות משפחתית, אנו מצפים לשיתוף פעולה עם לקוחותינו. זו הדרך שלנו להבטיח שאנו מעריכים את התשומות הלב שלך ותמיד נעריך את היתכנותן.

כחברה מורשית ומבוטחת אנו דואגים שכל עבודה שאנו עושים משקפת את איכות השירותים שלנו. יש לנו יעילות ללא תחרות בהשלמת פרויקטים בזמן מבלי לוותר על איכות התפוקה שלנו.

יש לכם בירורים לגבי שירותי עיצוב ובניית פרגולות שלנו? אל תהסס להתקשר אלינו למספר 052-899-0277 או לבקש הערכה חינם עוד היום!

תיקון פרגולות בקרית ים

אם אתה צריך תיקון פרגולה בקרית ים אנחנו יכולים לעזור. נגרי התיקונים שלנו יכולים לטפל בכל הצרכים שלך.

* שירות מקצועי תיקוני פרגולה 24/7

* תיקון פרגולות

* שיקום פרגולה

* תיקון ועיגון פודסטים

* החלפת עץ

* חיבור או חיבור מחדש

* תיקון חופה, סוכך וגג

* צביעה וליטוש

* שירות למגורים ומסחר

אנא מלא את טופס יצירת הקשר הפשוט שלנו וספר לנו על צרכי תיקון הפרגולה שלך. אנו נחזור אליך מיד.

לפעמים לזרוק קצת צל זה לא דבר כל כך רע, במיוחד שקרית ים מספקת 250 ימי שמש. פרגולות הן תוספת יפה לבית שלך בקרית ים ויכולות להפוך חצר אחורית למרחב מגורים חיצוני מוגדר ומדהים, תוך מתן כמות מושלמת של צל. יחד, הצוות שלנו יצור פרגולה מותאמת אישית כדי לשפר את החצר האחורית או הגינה שלך. אנו יכולים להשתמש במגוון חומרים ומרקמים כולל עץ ומתכת, כדי ליצור את המראה המושלם שמחמיא לבית שלך.

חברת התקנת פרגולות בהתאמה אישית של קרית ים

מה מייחד את הפרגולות שלנו? כל הפרגולות שלנו מעוצבות בהתאמה אישית כדי להתאים לביתך בקרית ים ולמרחב המחיה החיצוני שלך. הודות למזג האוויר היפה והשמש של קרית ים, רבים מהלקוחות שלנו מחפשים מבני צל ייחודיים כדי להעלות את מרחב המחיה החיצוני שלהם. הצוות שלנו ישתמש בהשראת הפרגולה שלך כדי ליצור עיצוב פרגולה מותאם אישית שיוסיף ערך וצל באופן מיידי לחצר האחורית שלך. פרגולות לא רק מגדירות חלל חיצוני, אלא הן משמשות כאזור מגורים חיצוני פונקציונלי שיכול לכלול מטבחי חוץ, איי גריל, בורות אש ועוד. מפרגולות עץ ארז אדום מערבי ועד פרגולות פלדה מודרניות, צוות התקנת הפרגולות שלנו יבנה לכם פרגולה בהתאמה אישית המתאימה לכל צרכי החוץ שלכם!

בואו נתחיל לעצב את הפרגולה שלכם אנו מעצבים ובונים פרגולות בהתאמה אישית בקרית ים

  • פרגולות בעיצוב אישי
  • פרגולות עץ
  • פרגולות צמודות לבתים
  • פרגולות ארז
  • פרגולות אלומיניום
  • מבני צל
  • פרגולת גן
  • בניית פרגולות
  • דקים עם פרגולות
  • פרגולות עם חופה
  • מתקין פרגולה בהתאמה אישית
  • מבני צל ייחודיים
  • תאורת פרגולה

מתקיני פרגולות אלומיניום מומלצים בקרית ים

השירותים שלנו

בעדן סוככים, אנו מציעים מגוון רחב של שירותים ליצירת חווית החצר האחורית האולטימטיבית. אנו מתמחים בעיצוב דקים בהתאמה אישית כדי שיתאימו לצרכים של הלקוחות שלנו, בין אם זה על צלע גבעה, קומת קרקע או גג. המומחיות שלנו נובעת גם למעקה, עם אפשרויות זכוכית, כבלים ועץ זמינות במגוון סגנונות. אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית גם לגידור, מתמחים בגדרות Ipe ו-Redwood. בנוסף לאלה, הצוות שלנו מיומן בבניית וכיסויי מרפסת ופרגולות, מטבחי חוץ. פינות ברביקיו ובורות אש. שירותים נוספים כוללים שיפוץ דק מסביב לבריכה ואף התקנת דשא מלאכותי.

אם אתה מוכן להשיג את החצר האחורית של חלומותיך, אנחנו כאן כדי לעזור. אנו מציעים הערכות חינם לכל פרויקט, שבו יש לנו הזדמנות להכיר אותך, את הצרכים שלך ואת המרחב החיצוני שלך. עיצוב, בדיקה ובנייה כלולים תמיד במחיר המצוין כדי להבטיח שהפרויקט שלך יבוצע ללא דופי.

בניית דקים חדשים והתקנת דקים בקרית ים

דקים הם תוצר מדהים להוסיף בבית חדש או קיים. ראשון ברשימת העדיפויות של בעלי בתים רבים בכל הנוגע לשיפוץ הבית כולל בניית דקים. דק יכול להיות תוספת חשובה לבית ויכול להפוך את החצרות האחוריות שלך למרחבי מגורים חיצוניים מסוגננים עדן סוככים בנתה והתקינה דקים בקרית ים עבור מגוון רחב של לקוחות שהם עסקים או בעלי בתים.

עיצוב דקים

לא משנה איך אתה מעצב את הדק או איך אתה משפר אותו עם עיצוב מגורים יפהפה בחוץ, אחת המטרות העיקריות שלו היא להיות משטח הליכה גדול ושטוח. זה הופך את בחירת חומרי הדק שלך להחלטה עיצובית חשובה. לעתים קרובות, העלות הכוללת של הסיפון של אחד תלויה בחומרים הנבחרים. כיום, לבעלי נכסים יש גישה למגוון רחב של חומרי דקים. זה אומר שאתה יכול למצוא בקלות חומר שמתאים לתקציב שלך. מעצים טבעיים ועד חומרים מרוכבים, להלן כמה מהאפשרויות הנפוצות שאתה עשוי לשקול:

תחזוקת דקים

איך דק בעל מראה משעמם ובלוי יגרום לך ולאורחים שלך להרגיש? בעזרת עדן סוככים, אף אחד לא צריך לעבור את החוויה הקשה של חיים עם דק בלוי. בחברת עדן סוככים אנחנו מעניקים שירותי תחזוקה לדקים מהשורה הראשונה עבור מגוון רחב של לקוחות ברחבי ישראל ובקרית ים בפרט. אנו משתמשים בטכניקות החידוש העדכניות ביותר לדקים כדי לאחסן את כל סוגי הדקים, ללא קשר למידת הדרדרותם.

חידוש דק לבריכה

האם דק הבריכה שלך נראה משעמם ושחוק? חידוש משטח הבריכה שלך הוא דרך מצוינת לשחזר את תהילתו לשעבר ולגרום לו להיראות אפילו טוב יותר. ב- עדן סוככים, שום עבודת חידוש סיפון הבריכה אינה גדולה או קטנה מדי עבורנו. יש לנו את המומחיות והניסיון לעזור לך לשפץ את משטח הבריכה שלך. הבאנו לפועל את החזונות של לקוחות רבים בקרית ים.

מטבחי חוץ

מטבחי חוץ נמצאים בשימוש תמידי בכל הזדמנות. מסיבה זו אתה חייב מטבח חיצוני מדהים ויזואלית. זה לא רק יהיה מקום להכין ולהגיש את האוכל האהוב על יקיריכם, אלא גם מרכז נחמד לבידור בחוץ. כמומחים לפתרונות מגורים בחוץ עדן סוככים יכולה לשלב כל תוכנית מטבח חיצוני כדי להתאים לנוף קיים.

בורות אש

כמה מהזיכרונות הטובים ביותר הם מאותם רגעים של ישיבה סביב אח. האווירה החמה והמזמינה יכולה לקרב את המשפחה והחברים. עצוב לומר, יש אנשים שמסוגלים ליהנות מאח רק בעונת הקמפינג. במקום להשתוקק למדורה שתחמם את העונה הקרה, עדן סוככים מציעה לך בור אש משלך. כמומחים, אנו מבטיחים שבור אש בחצר האחורית שלך לא רק יחמם אותך, אלא שזו תהיה דרך מצוינת לבלות זמן איכות עם יקיריכם בצורה הנוחה ביותר.

גדרות

אם אתה צריך יותר פרטיות או אבטחה בבית, אז כנראה שאתה צריך לבנות גדר מסביב. גדרות לא חייבות להיות מכוערות ומשעממות.עדן סוככים בונה גדרות באיכות מעולה המשפרים את היופי של נכסי הלקוחות שלנו. אנו עוזרים ללקוחותינו לבחור מתוך מאות עיצובים ולבנות להם גדר שמתאימה לסגנון החיים שלהם ולקנות.

IPE גדרות

האם אתה מרגיש שהבית שלך חשוף מדי ואתה זקוק ליותר פרטיות? בניית גדרות ipe היא אחת הדרכים ליצור מראה טבעי וכפרי סביב הבית. עדן סוככים בונה גדרות ipe באיכות מעולה בקרית ים והסביבה. אנו משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר ובטכניקות הבנייה העדכניות ביותר כדי להבטיח שאנו נותנים לך את התוצאות הטובות ביותר.

גדר עץ דקורטיבית גידור פתרונות מותאמים אישית

גדרות עוזרות להגדיר את ההיקף של נכס. פתרונות גידור גם שומרים על מבנים פרטיים ומאובטחים. גדר מעוצבת היטב יכולה לשנות את הנכס בהרבה דרכים. זה יכול לשפר את הנוף כרקע יפה או לשפר כניסה משעממת. עדן סוככים מתקינה גדרות במגוון סגנונות וטווחי תקציב. יש לנו ניסיון רב במתן פתרונות גידור מותאמים אישית. החברה שלנו מבטיחה שנוכל לענות על צרכי הבלימה הספציפיים שלך בנכס.

התקשרו אלינו 24/7 ל 052-899-0277 – קרית ים מתקין פרגולות עץ