התקנת פרגולות אלומיניום בעתלית

התקשרו אלינו במהלך חודש נובמבר וקבלו 7% הנחה
התקנת פרגולות אלומיניום נהריה

פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית

שם
שם משפחה
אימייל
שלח הודעה
The form has been submitted successfully!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

הוסף פרטיות רבה יותר לאזורי המגורים החיצוניים שלך

התקנת פרגולות אלומיניום נהריה, פרגולות אלומיניום הן הדרך המושלמת להרחיב את אזור המגורים החיצוני שלך פרגולות הן הרחבה פונקציונלית ומעשית לכל וילה/נכס/עסק בעתלית. לנו יש פרגולות אלומיניום מעוצבות בהתאמה אישית כדי לענות על הרצונות המדויקים שלך כדי לבלות יותר זמן איכות בחוץ, גם כשהשמש בחוץ חזקה מאוד.

צרו קשר

התקנות פרגולות ללא תחרות אם הצוות המוכשר שלנו

קופון לפרגולות

מעוניינים ב 7% הנחה לחודש נובמבר

פרגולות אלומיניום נהריה מבצעת התקנות פרגולות ללא דופי כבר עשרים שנה, מה שאומר שאתה יכול לסמוך על היכולת שלנו לספק חלל חצר אחורית חדש לגמרי שיראה נהדר ויספק הנאה לא רק השנה אלא לשנים הבאות. הניסיון שלנו מרשים, וכך גם הידע שלנו בענף. למעשה, אנו אפילו נשיג את האישורים הנדרשים לביצוע פרויקט הפרגולה שלך עבורך, על מנת להבטיח שהכללים והתהליכים של התאחדות בעלי הדירות שלך ותחום השיפוט המקומי יתקיימו.

למידע נוסף על האופן שבו התקנת פרגולה יכולה לשפר את המשיכה האסתטית של החצר שלך בעתלית, צור קשר עם פרגולות אלומיניום נהריה עוד היום.

התקשר אלינו למספר 052-899-0277 או בקש הצעה בחינם כאן. אנו מצפים לשרת אותך!

פרגולה אלומיניום

היופי של פרגולות

בחירת פרגולה לבחירה בחצר האחורית היא תוספת נפלאה כאשר אתם מחפשים לפנק את החצר האחורית שלכם בסטייל. פרגולות אלומיניום/עץ יוצרות תחושה של בריחה, רגיעה ויופי המשולבים בתוך היצירות המעוצבות שלך. הם מספקים צל קריר מהשמש החמה וניתן למתן אותה בעזרת פרגולה מעוצבת בסגנון קלאסי. אתה יכול אפילו להרכיב טלוויזיה, מאוורר ואפילו סט רהיטים יוקרתי או סט ברביקיו יושב מתחתיהם. האפשרויות הן אינסופיות.

״סוככי עדן״ מומחי כיסויי המרפסת שלך – התקשרו אלינו עוד היום ונוכל מיד להתחיל לעבוד על התקנת הפרגולה החיצונית החדשה שלכם.

נהריה מתקין פרגולות מומלץ

צרו קשר עוד היום לביצוע כל עבודות העץ והאלומיניום

אנו תמיד מבטיחים שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים ב-100% משירותי ההתקנה שלנו.

אם אתם מחפשים קבלן להתקנת פרגולות בביתכם, פשוט התקשרו לחברת עדן סוככים בטלפון 052-899-0277!

אנו גם נותנים שירותי גידור למגורים ומסחר בעתלית

אנו גם מתקינים פרגולות עץ בעתלית

חברת התקנת פרגולות אלומיניום בעתלית
פתרונות הצללה למרפסת שמש בעתלית
סגירת מרפסת שמש בעתלית
בניית פרגולה במרפסת בעתלית
סגירת חורף למרפסת בעתלית
בניית פרגולות עץ בעתלית
בניית דקים חדשים והתקנת דקים בעתלית
התקנת גדר חדשה, תיקון, החלפה או צביעה בעתלית
בניית מבני צל ייחודיים
התקנת פרגולות עץ בהתאמה אישית בעתלית

חפשו אותנו גם ברשתות החברתיות

התקנת פרגולות אלומיניום בעתלית

התקנת פרגולות אלומיניום בעתלית, עיצוב והתקנה של פרגולות בהתאמה אישית בעתלית פרגולות יכולות להועיל לכל סוגי חצר,גג ומרפסת. מהפטיו הביתי ועד למדשאה האחורית הנרחבת, ניתן ליצור פרגולות כך שיתאימו כמעט לכל מקום. אבל מה זה בעצם פרגולה? לפעמים מתבלבלים עם סככות וגזיבו, פרגולה נמצאת איפשהו בין השניים. הוא מורכב מעמודים (2 או 4, תלוי בסוג) המחזיקים סריג מלמעלה, שניתן לסגור או לפתוח. פרגולות גדולות יותר מסוכות (שהן בדרך כלל קשתות קטנות ודקורטיביות), אך בדרך כלל אין להן גג סגור או צורה מתומנת של גזיבו. (למרות שפרגולה עם גג היא עדיין אופציה.) פרגולות הן תוספת כדאית לבית בעתלית מסיבות רבות. בתור התחלה, הם מרחיבים את מרחב המחיה, ויוצרים מרחב מסביר פנים בחוץ כדי ליהנות בכל עת של השנה. למעשה תרצו לבלות יותר זמן בחוץ, בין אם זה להירגע ולקרוא ספר עם משקה צונן לצדכם או לארח בני משפחה וחברים בסופי שבוע. פרגולות מספקות מספיק צל מבלי להיות חונקות ומסייעות להגן גם על רהיטי החוץ שלך מפני פגעי מזג האוויר. כיסויי פרגולה נשלפים וחופות יכולים לספק צל נוסף. גם אחר צהריים חמים בקיץ בעתלית יכול להיות נעים בעזרת פרגולה במיקום אסטרטגי. מלבד היתרונות המיידיים, התקנת פרגולה היא גם דרך קלה וזולה להעלות את ערך הנכס שלך ולהוסיף משיכה לרסן, שניהם שימושיים אם אי פעם תחליט למכור את ביתך.

אנחנו לא רק בונים פרגולות בהתאמה אישית בעתלית! אנו משרתים גם את שאר חלקי הארץ.

  • עיצוב פרגולה בהתאמה אישית של נהריה
  • בחירת הסוג הנכון של פרגולות
  • פרגולות צמודות
  • בעוד ש פרגולות עצמאיות אולי היו העיצוב המסורתי, פרגולות צמודות עשו לעצמן שם במהירות בקרב בעלי בתים ועסקים.

לפרגולות צמודות יש יתרונות רבים. הם נוטים להיות האופציה הידידותית יותר לתקציב מכיוון שהם אינם דורשים כל כך הרבה חומרים כמו אחד העומד בפני עצמו. (פרגולות מחוברות מעוגנות בדרך כלל על ידי שני עמודים חיצוניים בעוד הקצה השני מאובטח לבית עצמו.) פרגולות צמודות גם יוצרות סף נחמד בין חלל המגורים הפנימי והחיצוני שלך. הם גם מהווים אזורים מעולים ונעימים ליהנות בהם מסעודה ואירוח בחוץ. אם כבר מדברים על זה, פרגולות צמודות הן המקום המושלם עבור מטבחי חוץ, בורות אש וגריל. עם תוספת של כמה ריהוט חוץ נוח, יש לך לעצמך מקום שקט לקצת אוויר צח ומהיר או לבלות ערב שלם בחוץ.

פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית בעתלית

פרגולות אלומיניום עצמאיות, פרגולות עצמאיות, כפי שהשם מרמז, הן אלו העומדות בפני עצמו ואינן מחוברות למבנים אחרים. היתרון הגדול ביותר של פרגולות עצמאיות הוא הגמישות שלהן: היכן ניתן למקם אותן, גודלן וגובהן והכיוון שלהן. אתה באמת יכול להיות יצירתי עם סוגים אלה של פרגולות מכיוון שאינך מחויב למגבלות של הצמדתן לבית או למבנה אחר. פרגולה מסוג זה שימושית מאוד אם מבנה הבית שלכם אינו תואם לעיגון צמוד אליו. הם גם מהווים תוספות נהדרות לאזורי הבריכה, ומספקים הגנה מסוימת מפני השמש. פרגולות עצמאיות הן התוספת המושלמת לגנים, היוצרות פינת ישיבה מבודדת בה ניתן לצפות בדבורים ובפרפרים.

התקנות פרגולה

אנו תמיד מבטיחים שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים ב-100% משירותי ההתקנה שלנו. אנחנו גם מאוד מסבירי פנים ונעבוד איתך מקרוב כדי שנמקסם את מרחב המחיה החיצוני שלך. התקשרו אלינו עוד היום ונוכל מיד להתחיל לעבוד על התקנת הפרגולה החיצונית החדשה שלכם.

  • נצל טוב יותר את החצר האחורית שלך על ידי יצירת מרחב מחיה חיצוני פונקציונלי
  • הוסף פרטיות רבה יותר לאזורי המגורים החיצוניים שלך
  • צור אזורים מוצלים יותר כדי שתוכל לברוח מהשמש
  • הוסף משיכה נוספת לבית שלך והגדל את ערך המכירה החוזרת שלו
  • הוסף הגדרה נוספת לחלל החיצוני והפוך את הבית שלך לבלוט מאחרים

פרגולות אלומיניום מודרניות בתוספת מפרשי בד שנראים נהדר בכל הוילות בעתלית

פרגולות וגזיבו הם השקעה נהדרת להרחבת אזור המגורים של הוילה שלך. הם יוצרים אזור מבודד מוצל ומאריך את הזמן שניתן לבלות בחוץ במהלך השנה.

העיצובים המותאמים אישית שלנו הם הפתרון המושלם לשנות את אזור המגורים החיצוני שלך. יש לנו מגוון אפשרויות לפרגולה מאלומיניום, כולל פרגולות עם שילוב עץ קבועות.

תהליך ייעוץ עיצובי

אנו הופכים את התהליך לפשוט וללא בעיות ככל האפשר. יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת תכנון מבנה חיצוני, אבל היועצים המנוסים שלנו יעברו איתך צעד אחר צעד בתהליך שלנו.

הייעוץ שלנו מתחיל בפגישה איתך בוילה/עסק/פנטהאוז שלך כדי לדון ברעיונות שלך לפרגולה. לאחר מכן אנו מבצעים ניתוח אתר כדי לזהות הזדמנויות לשפר את המרחב שלך. אנו סוקרים את השפעות השמש באמצעות אפליקציה כדי שנוכל למקם את הפרגולה כדי להשיג את השילוב הטוב ביותר של שמש וצל לאורך כל היום ובמהלך השנה. משם נוכל לפתח יחד פתרונות עיצוב אפשריים.

עיצוב פרגולה ומחיר יהיו מוכנים תוך יום או יומיים לעיונכם!

פרגולות אלומיניום הן הדרך המושלמת להרחיב את אזור המגורים החיצוני שלך פרגולות הן הרחבה פונקציונלית ומעשית לכל וילה/נכס/עסק בעתלית. לנו יש פרגולות אלומיניום מעוצבות בהתאמה אישית כדי לענות על הרצונות המדויקים שלך כדי לבלות יותר זמן איכות בחוץ, גם כשהשמש בחוץ חזקה מאוד.

למה לבחור בפרגולות אלומיניום?

אנו נשפר את החצר שלך עם התקנת פרגולה חדשה ומעצבת להנאה מהגינה שלך. האם החצר האחורית שלך באזור נהריה, חסרת יצירתיות? נמאס לך להסתכל החוצה ולראות מרחב מת ומלא עישבייה? אם ענית בחיוב על אחת מהשאלות הללו, התקנת פרגולה מבית ״סוככי עדן״ יכולה להיות הפתרון שאתה מחפש. אנו מתקינים פרגולות יפהפיות לבעלי בתים בכל אזור הצפון, עם מגוון אפשרויות התאמה אישית זמינות כך שתוכלו למצוא את המראה המושלם המתאים לטעמכם.

איך הפרגולות שלנו יכולה לשנות את החצר שלך

כאשר אתם פונים לסוככי עדן לצורך התקנת פרגולה, תוכלו להנות מהחצר שלכם כפי שאתם ראויים לה. פרגולות מתכת שאנו מציעים מספקות שפע של משיכה ויזואלית והנאה. על ידי השקעה בפרגולת אלומיניום לחצר שלך, תוכל ליהנות מ:

יופי מושך את העיןהפרגולות שלנו מתאפיינות במראה עץ טבעי המשדר את היופי של עץ צבוע. והחלק הטוב ביותר הוא שהם דורשים מעט מאוד תחזוקה כדי להיראות כמו חדשים!

עמידות – ה אלומיניום שאנו משתמשים בהתקנות הפרגולה שלנו הוא קל משקל ועמיד. הוא יחזיק מעמד מול כל מה שיש לאקלים בישראל להציע, בנוסף הוא עמיד בפני טרמיטים וחרקים.

רבגוניותאנו מציעים פרגולות נייחות וממונעות, שכל אחת מהן זמינה בעיצוב, גודל וצבע שונים. כך תוכלו ליהנות ממראה מותאם אישית ומהפונקציונליות המדויקת הדרושה לכם כדי לנצל בצורה הטובה ביותר את החלל החיצוני שלכם.

יתרה מכך, אנו תומכים בהתקנות הפרגולה שלנו באחריות לשנתיים על ביצוע, כך שתוכלו להיות בטוחים שההשקעה שלכם תהיה מוגנת.

התקנות פרגולות ללא תחרות אם הצוות המוכשר שלנו

פרגולות אלומיניום נהריה מבצעת התקנות פרגולות ללא דופי כבר עשרים שנה, מה שאומר שאתה יכול לסמוך על היכולת שלנו לספק חלל חצר אחורית חדש לגמרי שיראה נהדר ויספק הנאה לא רק השנה אלא לשנים הבאות. הניסיון שלנו מרשים, וכך גם הידע שלנו בענף. למעשה, אנו אפילו נשיג את האישורים הנדרשים לביצוע פרויקט הפרגולה שלך עבורך, על מנת להבטיח שהכללים והתהליכים של התאחדות בעלי הדירות שלך ותחום השיפוט המקומי יתקיימו.

למידע נוסף על האופן שבו התקנת פרגולה יכולה לשפר את המשיכה האסתטית של החצר שלך בעתלית, צור קשר עם פרגולות אלומיניום נהריה עוד היום.

אנחנו מכירים פרגולות!

אנחנו החברה מספר 1 של פרגולות וכיסויי מרפסת של נהריה המשרתת את כל מדינת ישראל. אנחנו יודעים לעצב את חללי החצר שלכם כך שירגישו כמו מפלט מיוחד מהמציאות היומיומית.

סגנונות הפרגולה והצבעים הייחודיים שלנו יביאו גורם 'וואו' לאזורי החוץ שלך שאתה יכול להיות גאה בו!

אנחנו בבעלות מקומית ומופעלים ומשרתים את כל ישראל. יש לנו למעלה מ-20 שנות ניסיון בעיצובי כיסויי פרגולות ומרפסת כולל התקנות שירות מלא.

אנו עוזרים לאנשים ליצור חללים יפים עבור הפטיו שלהם, החצרות האחוריות ועוד הרבה יותר.

חברת סוככי עדן פרגולות ודקים נוצרה כדי לעזור לבעלי נכסים, בין אם למגורים או מסחריים, לעצב ולבנות פרגולות חיצוניות וכיסויי מרפסת יפהפיים שיחזיקו מעמד לאורך השנים הבאות.

התקשר אלינו למספר 052-899-0277 או בקש הצעה בחינם כאן. אנו מצפים לשרת אותך!

התקנת פרגולות אלומיניום בעתלית, פרגולות למגורים, יש לכם רצון להפוך את ביתכם למקום יפה ונוח לשהות בו? שיפוץ בתים הפכו לטרנד בימים אלה, במיוחד בעתלית. אין ספק שעכשיו, בגלל היתרונות, הרבה אנשים מוכנים להוציא כל כך הרבה כסף עבור שיפוצים בבית. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות התקנת פרגולה. ידוע כי פרגולות מוסיפות יופי ואלגנטיות לנכסי מגורים. הם פונקציונליים וידועים כמספקים את פתרון ההצללה הטוב ביותר בימי מזג אוויר חמים. זהו אזור טוב לאנשים לבלות ולעשות פעילויות חוצות תוך מהפנט את יופיו. אם אתה צריך להתקין פרגולות למגורים בנכס שלך, דע שאנחנו בוני פרגולות מנוסים ומוסמכים בעתלית שתוכלו להתקשר אלינו לעזרה. אם אתם גרים בכל מקום בעיר, נוכל להגיע אליכם בכל פעם שתזדקקו להתקנה, תיקונים, ניקיון, תחזוקה ועוד. ההתקנה יכולה להיות קלה יותר אם תתבצע על ידי מתקינים מיומנים ומנוסים כמונו. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים לצרכים שלך, וכל השירותים משתלמים בהתאם לתקציב שלך. אנו אנשי מקצוע בעלי מוניטין ושירות המסוגלים להציע לכם שירותים איכותיים ועיצובים שונים לבחירה. אצלנו הצרכים שלך הם בראש סדר העדיפויות שלנו. אם אתה זקוק לעזרה, אל תהסס לפנות אלינו באמצעות המספר שלנו או למלא את הטופס בהקדם כדי שנוכל לחזור אליך בהקדם האפשרי לאחר שקיבלנו את הודעתך.

היופי של פרגולות

בחירת פרגולה לבחירה בחצר האחורית היא תוספת נפלאה כאשר אתם מחפשים לפנק את החצר האחורית שלכם בסטייל.

פרגולות אלומיניום/עץ יוצרות תחושה של בריחה, רגיעה ויופי המשולבים בתוך היצירות המעוצבות שלך. הם מספקים צל קריר מהשמש החמה וניתן למתן אותה בעזרת פרגולה מעוצבת בסגנון קלאסי.

אתה יכול אפילו להרכיב טלוויזיה, מאוורר ואפילו סט רהיטים יוקרתי או סט ברביקיו יושב מתחתיהם. האפשרויות הן אינסופיות.

ההשפעה החברתית של פרגולות

הפרגולה המעורבת עם הנוף או הבריכה שלך מפתה אותך לעזוב את ביתך, לשבת בחוץ ולשתות כוס יין נחמדה. פרגולות באמת משפרות את חווית הבחוץ שלך. הם יוצרים יותר אינטראקציות עם אחרים גם כן.

גילינו שעבור הלקוחות שלנו זה מפתה אותם להיפגש לעתים קרובות יותר עם חברים או אפילו לארח אירועים בידיעה שיש להם פרגולה יפה שתשרת את האורחים שלהם.

הייעוץ האישי שלי לפרגולה שלך

כשזה מגיע לעיצוב פרגולת החלומות שלך, אל תלחץ. אנו מגיעים ישירות לביתכם ומדריכים אתכם לאורך כל התהליך.

יהיה לך מעצב פרגולה משלך שיביא איתו דוגמאות של כל הסגנונות, צבעים ודוגמאות העבר שלנו כדי לעזור ליצור את עיצוב החלומות שלך.

אנו נעריך את החצר האחורית שלך ונודיע לך על כל מה שניתן לצפות במהלך כל תהליך הפרגולה.

בדרך כלל נוכל לבצע את התכנון וההתקנה של הפרגולה תוך 3 עד 6 ימים, תלוי עד כמה עמוס לוח הזמנים שלנו.

סוככי עדן מומחי כיסויי המרפסת שלך

התקנת פרגולות אלומיניום בעתלית, אנחנו יודעים לעשות כל מה שנוגע להצללה למרפסת בעתלית. כאשר אתה צריך כיסוי צל למרפסת שלך, אל תחפש עוד. יש לנו את אפשרויות הצל הטובות ביותר בשביל המרפסת שלך ויודעים איך לשמור על המרפסת האחורית שלך קרירה.

בין אם הוא כיסוי למרפסת לפינת האוכל בחצר האחורית, למנגל או לאזור הבריכה, הרשו לנו להדהים אתכם עם פינות ישיבה למפלט מרגיע עם כיסויי פטיו וצל!

אנו מבטיחים את העבודה שלנו ואת שביעות הרצון שלך!

אנחנו אוהבים את הלקוחות שלנו בעתלית! אנו מעריכים את הבית שלך ואוהבים ליצור את החלומות שלך לפרגולה וכיסויי מרפסת!

אנו נותנים שירות, עיצוב ומתקינים פרגולות ב: נהריה, עכו, מעלות, קריות, חיפה, עתלית, חדרה, יוקנעם, נתניה, תל אביב, רמת גן, עפולה, מגדל העמק, קרית חיים, קרית ים, קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית אתא וטירת כרמל.

אם אינך רואה את העיר שלך למעלה, אנא התקשר אלינו ואנו נודיע לך אם נוכל לעמוד לשירותך גם כן.

התקנות ועיצובים של פרגולה של נהריה הם מה שאנחנו יודעים ועושים מדי יום! אנו מעריכים את האמון שלך ומצפים לשלוח אליך יועץ הביתה כדי להתחיל את ההנאה החלומית שלך!

אנו גם נותנים שירותי גידור למגורים בעתלית

אם אתם זקוקים לגדר חדשה, תיקון, החלפה או צביעה הגעתם למקום הנכון

זה הזמן להפוך את החצר האחורית שלכם למקום המפלט הפרטי שתמיד רציתם. חברת ״סוככי עדן״ יכולה לגרום לזה לקרות: אנו נעזור לך לבחור את הפתרון הטוב ביותר – מעץ למתכת ועד חומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה, שיתאים לחזון ולתקציב שלך. ובזמן שאנחנו בזה, למה שלא תוסיפו גידור ושער כניסה מותאם אישית לחצר הקדמית שלכם לביטחון ולשיפור ערך הנכס? לצוותים המקצועיים שלנו יש יותר מ-20 שנות ניסיון בהתקנת גדרות למגורים ולמסחר. דמיינו את גדר חלומותיכם בחצר האחורית – כזו שתאפשר לכם להירגע ולארח בפרטיות ומוגנת מרעשים מטרדים בשכונה. עקבו אחר הקישורים למטה כדי ללמוד עוד על פתרונות גידור למגורים ומסחר הניתנים על ידי חברת ״סוככי עדן״ של בעתלית. לחץ כאן להצעת מחיר חינם או התקשר אלינו עוד היום בטלפון 052-899-0277.

התקשרו אלינו לבניית פרגולת האלומיניום שלך בעתלית.

עיצובי פרגולה נפוצים בעתלית כוללים: