מתקין פרגולות עץ בנתניה

פרגולה לפנטהאוז

מתקין פרגולות מומלץ

לעדן סוככים מתקינים מנוסים מהמובילים בתחום הפרגולות וכיסויי פטיו

מתקיני פרגולה מומלצים

קצת עלינו

עדן חברת פרגולות בנתניה מתמחה בפרגולות בהתאמה אישית לפרויקטים למגורים ומסחר כאחד. רוצים לשדרג את חצר הבית או מרפסת עם פרגולה איכותית ועמידה מעץ? הגעתם למקום הנכון!

בקש הצעת מחיר חינם לפרגולה052-899-0277

חברת עדן סוככים מתמחה בבניית פרגולות ברחבי ישראל. לא משנה אם אתם מחפשים פרגולה מותאמת אישית או אפשרות עשה זאת בעצמך, המומחים שלנו ימצאו את הפתרון הטוב ביותר שיענה על הצרכים והתקציב שלך. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהבנייה תיהיה באיכות ובזהירות מירבית. צור איתנו קשר עוד היום למידע נוסף על האופן שבו נוכל לעזור לך ליצור מרחב מגורים חיצוני המושלם לאירוח משפחה, חברים או סתם מנוחה בבית!

מחפשים בונה פרגולות בנתניה? אם כן, הגעתם למקום הנכון.

מתקין פרגולות עץ

התקנת פרגולת עץ בנתניה

מעוניינים להתקין/לבנות פרגולת אלומיניום או פרגולת עץ בגינה? אצל ״עדן סוככים״ תוכלו לקבל שירות התקנת פרגולות עץ מכל סוגי העץ!!!

פרגולת הצללה לכניסה לבית בנהריה

התקנת פרגולת עץ עם הצללת סנטף בנתניה

אצל ״עדן סוככים״ תוכלו לקבל שירות התקנת סנטף מקצועי למרפסת לחניה לגג פרגולה בקירוי סנטף נגד גשם במחירים הכי זולים בארץ!!!

מתקינים מומלצים לפרגולות עץ בנהריה

התקנת פרגולת עץ אורן בנתניה

רוצים לדעת עוד על סוגי הפרגולות הנבנות בישראל, פרגולות מעץ אורן, פרגולות עץ אלון, פרגולות מעץ טיק או איפאה ועודאצל ״עדן סוככים״ תוכלו לקבל עוד מידע התקשרו!

גדרות עץ לגינה אחורית


התקנת גדרות עץ לגינה

מחפשים מתקיני גדרות בנתניה מעץ או מתכת אצלנו תמצאו את טובים המתקינים. במידה ואתם זקוקים להקמת גדר? אנו מספקים שירות באותו היום.

מה לקוחות אומרים עלינו!

הצוות של עדן סוככים היו מאוד מקצועיים וקשובים לצרכי בניית פרגולה אצלי בגינה ״ממליץ למי שרוצה לבנות פרגולה בצורה מקצועית ומהירה״

אלכס

המון תודה לצוות של עדן סוככים על השירות המהיר והמקצועי לבניית הפרגולה שלנו בגן הילדים החדש עכשיו הילדים נהנים ומוגנים.

אברהם לפיד

אלפי תודות על השירות האדיבות והסבלנות שלכם לא ברור מאליו במיוחד בימים אלו למצוא חברה אמינה אמליץ לכל מכריי על בניית פרגולה שלי

דניאלה

עבודות אחרונות שלנו לשנת 2022

מתקין פרגולות עץ בנתניה

מחפשים מתקין פרגולות בנתניה? אם כן, הגעתם למקום הנכון.

מתקין פרגולות עץ בנתניה, פרגולות עץ נהדרות למי שרוצה משהו מסורתי יותר. בוני הפרגולות שלנו מומחים בבנייה עם מוצרי עץ ואלומיניום. פרגולות עץ נראות מדהים כי הן עשויות מחומרים טבעיים. פרגולת עץ היא דרך מצוינת להוסיף ערך ואופי לנכס שלכם. עץ יכול להגיע בצורות, גדלים, צבעים וגוונים רבים ושונים אשר יציעו יותר אפשרויות התאמה אישית עבורך. הוספת פרגולת עץ לחלל מגורים חיצוני עם עץ יוצרת את המקום המושלם לארח אורחים או ליהנות מהזמן לבד.

מתקיני פרגולה מומלצים בצפון

 

רוצים פרגולות בהתאמה אישית בנתניה

החברה שלנו מתמחה בבניית פרגולות ברחבי ישראל ועושה זאת מאז 2000. אנו גאים מאוד במה שאנו עושים ודואגים שכל פרט יהיה מושלם לפני שאנו קוראים לזה בוצע.

עדן חברת פרגולות בנתניה מתמחה בפרגולות בהתאמה אישית לפרויקטים למגורים ומסחר כאחד. כאשר אנו בונים את הפרגולה בהתאמה אישית שלך, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהיא בנויה באיכות טובה והגנה מירבית.

בקש הצעת מחיר חינם לפרגולה

חברת עדן סוככים מתמחה בבניית פרגולות ברחבי ישראל. לא משנה אם אתם מחפשים פרגולה מותאמת אישית או אפשרות עשה זאת בעצמך, המומחים שלנו ימצאו את הפתרון הטוב ביותר שיענה על הצרכים והתקציב שלך. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהבנייה תיהיה באיכות ובזהירות מירבית. צור איתנו קשר עוד היום למידע נוסף על האופן שבו נוכל לעזור לך ליצור מרחב מגורים חיצוני המושלם לאירוח משפחה, חברים או סתם מנוחה בבית!

ההתמקדות שלנו היא בשימוש בחומרים הטובים והעמידים ביותר שיכולים להציע תוצאות לאורך זמן ותמורה לכסף עבור הלקוחות שלנו. זו הסיבה שאנו משתמשים בעץ עץ חזק ויציב. הוא מציע את ההגנה הטובה ביותר מפני פגעי מזג האוויר, וזה ללא ספק חיוני לפרגולה שעומדת להיות מותקנת בחוץ.

היתרונות של פרגולה

אם ברצונכם לשפר את איכות הנכס שלכם, לגרום לו להיראות מושך יותר ולקבל מקום נוסף לשילוב עציצים, כדאי לשקול הוספת פרגולה. מבנה חיצוני בנוי עץ או אלומיניום יכול לשנות את החצר שלך על ידי הוספת ערך אדיר. מכיוון שהם בנויים עם קורות אנכיות ללא קירות מוצקים, אנשים רבים חושבים על פרגולות כמבנים לא שלמים. עם זאת, הם יכולים לשנות לחלוטין את המראה של מרחב המחיה החיצוני שלך.

ישנם יתרונות רבים של פרגולהבואו נדון בהם.

5 יתרונות של פרגולה

? 1. משפר את היופי של החצר שלך, נתחיל מהיתרון הברור ביותר שיש בפרגולה: יופי.בעוד ש פרגולות הן מבנים פשוטים יחסית, יש להן השפעה חזקה וחיובית על האווירה של הנוף שלך. הם יכולים לשפר את היופי של החצר שלך ולגרום לה להיראות מושכת יותר. מתקין פרגולות מומלץ בנתניה

בנוסף, ניתן להפוך את הפרגולות לאטרקטיביות יותר באמצעות הוספת אביזרים כגון וילונות, אורות, סירים תלויים וכדומה. זה מאפשר לך להוסיף אלמנטים שמתאימים לסגנון שלך וליצור מרחב מחיה חיצוני שאתה אוהב וחי.

? 2. מספק מקום נוסף לצמחים, יתרון פנטסטי נוסף של פרגולה הוא שהיא מספקת מקום נוסף כדי להוסיף עוד צמחים ופרחים לחלל החיצוני שלך. אתה יכול לשלב צמחים יפים שונים כדי לשפר את היופי של הנוף שלך, כגון גפנים, יערה, ויסטריה וקיסוס.

בנוסף, אתה יכול לתלות עציצים כדי ליצור תקרה טבעית יפה. כך תוכלו להפוך את הגינה שלכם למושכת יותר עבור המבקרים.

? 3. מוסיף ערך, מומחים מציעים שתוכל להוסיף כעשרים אחוז לערך הבית שלך אם יש לך נוף אטרקטיבי. כאן נכנסות לתמונה פרגולות. הם יכולים להוסיף המון ערך לנכס שלךוהחלק הטוב ביותר הוא שהם במחירים סבירים להפליא.

הם הופכים את המרחב החיצוני שלך למושך על ידי הוספת הרבה יופי אליו. כתוצאה מכך, השטח החיצוני של הבית שלך הופך לנכס עצום כשמגיע הזמן למכור.

? 4. יוצר מרחב ייעודי לבידור, יתרון פנטסטי נוסף של פרגולה הוא שיש בחצר מרחב מוגדר לבילוי ורוגע. זה שימושי בערבי קיץ קרירים בהם ניתן להמיר את הפרגולה לפינת אוכל עם כיסאות ושולחנות. אתה יכול גם להפוך את זה למקום המושלם ליהנות מהקפה של הבוקר ולהירגע.

? 5. קל להתקנה, פרגולה אידיאלית למי שאוהב פרויקטים של עשה זאת בעצמך. ניתן למצוא בקלות ערכות פרגולה עם כל הכלים הדרושים ועץ חתוך מראש. פרגולות קלות למדי להתקנה כל עוד יש לך את הציוד והתמיכה המתאימים כדי להעלות את הקורות והעמודים. תוכלו גם לשכור חברת גינון מקצועית שתבצע עבורכם את העבודה.

מילים אחרונות

פרגולות הן דרך נהדרת לשפר את היופי של הנוף שלך כדי להפוך אותו למושך יותר. יתר על כן, פרגולות מספקות מקום נוסף לצמחים ופרחים, ומביאות את היופי של החצר שלך לשלב הבא. הם קלים להתקנה ובמחיר סביר ביותר. עם זאת, אם אינך בטוח לגבי התקנת פרגולה בעצמך, פנה לחברת ״עדן סוככים״ ופרגולה להתקנה ללא טרחה.

פרגולות הן מבנה חיצוני יפהפה, נצחי ומוסיף ערך, עדן פרגולות היא חברת הבנייה שלך לעיצוב ויצירת הפרגולה שתמיד רצית. אנחנו לא סתם בוני פרגולות בהנהריה, יש לנו ניסיון רב שנים והחברה שלנו מנוהלת על ידי נגר מאסטר, מה שמבטיח שאתה לעולם לא עוד לקוח. אנו גאים בפיתוח קשרים אישיים עם כל לקוח ולקוח במהלך התכנון והבנייה של פרגולות ומבני חוץ אחרים, כך שהמפרט המדויק שלך יתקיים. ישנן מספר אפשרויות שתוכלו לבחור מהן בעיצוב הפרגולה שלכם. לדוגמה, אתה יכול לבחור להשתמש באחד ממבני הצללה המותאמים אישית האלה בתור הרחבה של הבית שלך, או שאתה יכול גם להחליט על פרגולה עצמאית.

התקנת פרגולה בנתניה – מתקין פרגולות עץ בנתניה

מאז 2000, אנו מתכננים ומתקינים פרגולות עץ ואלומיניום בהתאמה אישית לבתים ולעסקים כאחד. הצוות שלנו הוא אחד מהצוותים המנוסים של מתקיני פרגולות בארץ, וזה בא לידי ביטוי בעבודתינו. אם אתה רוצה את הפרגולה הטובה ביותר באזור הצפון, אל תחפש רחוק יותר הצוות של מתקין פרגולות עץ בנתניה נמצאים לידך התקשר אלינו 052-899-0277 

התהליך שלנותוספת מרפסת לבית קיים עם מדרגות יציאה לחצר

הלקוחות שלנו אוהבים את התהליך הפשוט שיש לנו לעיצוב והתקנה של פרגולות בהתאמה אישית.

קבע הערכה חינם ממתקין פרגולות עץ בנתניה

אנו נצא לביתך כדי למדוד את שטח ההתקנה ונדון איתך בעיצוב שלך, כל ההתייעצויות שלנו באתר הינן בחינם, וניתנות על ידי אחד מבעלי החברה שלנו כדי להבטיח הצעת מחיר נכונה ומדויקת.

בחר אפשרויות ושלם הפקדה

לאחר שסיימתם את עיצוב הפרגולה, בחירת העץ והמיקום, נעניק לכם חשבונית בגובה 50% מהמחיר הכולל (השאר ישולם לאחר סיום הפרויקט!)

יום התקנה – מתקין פרגולות עץ בנתניה יגיעו ביום שנקבע

1-2 ימים לפני יום ההתקנה שלך, העץ והחומרים יימסרו למקום שלך. ביום ההתקנה, הצוות יגיע ויקים את הפרגולה שלך! רוב הפרגולות מותקנות ומושלמות ביום אחד בלבד!

מתקיני פרגולות בנתניה   

פרגולת עץ שתחמיא ותרחיב את החלל שניתן למגורים בביתך היא אחד הפרויקטים הטובים ביותר לשיפור הבית. ואנחנו יכולים לעזור לך עם זה. אנחנו יכולים לבנות פרגולות בכל הגדלים, הסגנונות והצורות. עם הניסיון שלנו, המבנה החדש יהיה יפה וחזק ויטופל כך שיעמוד בפני אור השמש והלחות המוגברת בנתניה. כאשר יש לך פרויקטים כאלה בראש, תן למומחים שלנו להציע רעיונות ולעשות את העבודה בשבילך. המומחיות של המתקינים שלנו בנתניה מבטיחה שתקבל בדיוק את מה שאתה מבקש.

מתקיני הפרגולות שלנו מעולים בעבודתם מומחה קבלני הפרגולות שלנו בנתניה יציעו סיוע רב. מתקיני פרגולות בנתניה יעבדו איתך ויבדקו את הנוף כך שעיצוב הפרגולה החדשה יענה על דרישות הנכס שלך. אנו לוקחים את ההיתרים הדרושים, משתמשים בעץ באיכות מעולה ועוזרים לכם למצוא את העץ לבחירתכם.

ב– מתקין פרגולות עץ בנתניה יש צוות מסור של מקצוענים ולכל אחד מחברי הצוות שלנו יש תפקיד בכל תהליך בניית הפרגולה. מתחילת הרעיון הראשון ועד להתקנה בפועל של הפרגולה החדשה, אנו עובדים קשה ומעדכנים אתכם על מנת להבטיח את שביעות רצונכם.

למה להתקין פרגולה מעץ?

עם פרגולה בהתאמה אישית, אתה יכול לבחור את החומר, הגודל והעיצוב. אז, יהיה לך מבנה ייחודי בבית שלך כדי להחמיא לנוף. פרגולות למעשה מרחיבות את החלל שניתן למגורים בבית ומאפשרות לכם לבלות יותר זמן בחוץ. מכיוון שהם מכוסים לעתים קרובות על ידי צמחים מטפסים או בדי צל, הם מביאים אלגנטיות ומספקים מקום לפעילויות. עץ משתלב היטב בסביבה הטבעית והמבנה מספק קצת צל לימי הקיץ  שטופי השמש בנתניה.

✅ למה לבחור מתקין פרגולות עץ בנתניה?

✅ כל בוני הפרגולות בנתניה בצוות שלנו הם מומחים בתפקיד.

✅ הצוות שלנו מנוסה ויציע ייעוץ והצעות המותאמות לצרכים האישיים שלך.

✅ אנו לוקחים בחשבון כל פרט לפני בניית פרגולה על מנת להבטיח את יציבותה מבלי לפגוע ביופיה.

✅ חברתנו עומדת בכל תקני הבנייה המקומיים.

✅ מכיוון שאנו מבצעים כל עבודות עץ עבור הסביבה החיצונית, אנו יכולים לבנות את הפרגולה החדשה כך שתתאים לדק ומעקות.

בניית פרגולות שיחזיקו שנים רבות ויישארו יפות לאורך תקופה זו היא תוצאה של עבודה טובה, חומרים טובים וניסיון רב. בחברה שלנו, אנחנו יכולים לשמור אותך מרוצה. אם אתם רוצים בנייה יציבה ומרשימה, סמכו על עבודתו של בונה הפרגולות שלנו בנתניה. התקשר לחברה שלנו כדי לדבר עם המומחים שלנו עוד היום. 052-899-0277

לנו מחלק דקורטיבי

אנו מציעים לך את היכולת להפוך את המרחב הביתי והחיצוני שלך להרבה יותר גדול ומושך במראהו. בין אם זה יהיה מהפך חצר שלם או מבנה צל קטן, התוצאה הסופית תהיה לא פחות ממדהימה! המשימה שלנו בתוך החברה שלנו היא להציע חללים חיצוניים בנויים טוב יותר בליווי סוג השירות האישי שאתה צריך לצפות לו כאשר מעורבים בפרויקט כזה

לעדן סוככים מתקינים מנוסים מהמובילים בתחום הפרגולות וכיסויי פטיו בנתניה, עכו, חיפה, קריות, קרית אתא, קרית ים, קרית חיים, קרית מוצקין, קרית ביאליק ובאזור השרון תל אביב ומה שמסביב. מכיסוי צל מוצק ועד כיסוי צל סריג, אנחנו יכולים לטפל בכל צרכי כיסוי גג והפטיו שלך.

נהריה היא מקום מצוין לחיות בו ועבור רובנו, מזג האוויר משחק תפקיד עצום בחיי היומיום שלנו. תוספת של פרגולה חדשה לבריכה או למרפסת או סגירת המרפסת שלך היא אחת הדרכים הטובות ביותר ליהנות מאזור הפעילות החיצוני של הבית שלך כל השנה.

הפוך את הגינה או הפטיו החיצוני שלך לנווה מדבר אמיתי בנתניה על ידי הוספת הגנה מפני קרני UV מזיקות של השמש. מכיוון שכל הפרגולות שלנו מעוצבות בהתאמה אישית ומותקנות בצורה מקצועית בהתאם לסגנון האדריכלי ולטעם האישי של ביתכם, יש לכם גם את הגמישות לבחור את הגוון הרצוי.

פרגולות וכיסויי מרפסת עוזרים להגן עליך מפני השמש, החום, החרקים, הגשם, הרוחות ועוד. קיים מגוון רחב של אפשרויות ואפשרויות העומדות לרשותך, לכן חשוב שתתקשר עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ חינם עם חבר מצוות העיצוב שלנו, אנא התקשר למספר 052-899-0277 או צור איתנו קשר באופן מקוון.

למידע נוסף על כיסויי צל לפטיו התקשר עוד היום לייעוץ חינם052-899-0277

עיצוב ותכנון טובים הם מרכיבי המפתח לכל פרויקט נוף. בין אם מדובר במבנה מסוים ו/או בחלל שמסביב, עיצוב טוב דורש הבנה מלאה של האלמנטים השונים שחוברים יחדיו ליצירת מכלול הרמוני, סינרגטי.

המשימה של השגת עיצוב טוב היא לרוב תהליך אורגני שמתחיל בראש ובראשונה בהבנה של צרכי הלקוח. עיצוב טוב משלב את הצרכים הללו עם המאפיינים הייחודיים של הנכס כדי ליצור את השילוב האידיאלי ביותר של צורה ותפקוד.

תכנון מחושב חיוני כדי להבטיח שהתכנון יבוצע בצורה היעילה והחסכונית ביותר האפשרית. תכנון טוב הוא ממש מיפוי של השלבים העוקבים הנדרשים כדי להתחיל ולהשלים פרויקט בזמן ובמסגרת התקציב.

אנו שמחים להציע דרך מקיפה ויעילה לעזור להדריך לקוחות דרך מבוך האפשרויות והנהלים שפרויקט מסובך מציג לעתים קרובות.

אנו מתחילים ביצירת חבילת עיצוב כוללת הכוללת As-Builts, כמו גם שרטוטים תלת מימדיים קונספטואליים שעוזרים להגביר את היקף הפרויקט, ולאחר מכן נוכל גם ליצור שרטוטי חנות לייצור ו/או להגיש. תכנון שרטוטים ומסמכים למחלקות בנייה שונות לרכישת היתרים. אנו גם נתאם במידת הצורך, כל עסקאות שונות כדי להשלים אלמנטים שונים של הפרויקט.

פרגולות בהתאמה אישית – עבודת יד על ידי בעלי מלאכה מיומנים

אנו מתמחים בבניית פרגולות עץ בעיצוב אישי בנתניה המתאימות בצורה הרמונית לסגנון ולגודל הבית שלכם ועונות על הדרישות שלכם מבחינת פונקציונליות. פרגולה היא מבנה חיצוני מעץ, אלומיניום או ברזל, המורכב מעמודים התומכים במסגרת קירוי עם קורות. ככלל, הוא עשוי מסוגים שונים של עץ (למשל, אורן מטופל בלחץ, ארז או עץ), אך בשנים האחרונות צוברים פופולריות חומרים חלופיים (אלומיניום, ברזל). יש הרבה וריאציות סגנוניות במראה ובפרמטרים של התקנת הפרגולה. זה יכול להיות עצמאי או מחובר לבית או מחובר לדק. מאפייני העיצוב יוצאי הדופן מתבטאים לרוב בגגזה יכול להיות עשוי קורות עץ רגילים, נותן צל, או כיסוי פלסטיק (או בד) כדי להגן מפני גשם או שמש.

בחרו בנו עבור בנייה ועיצוב פרגולה באיכות גבוהה בנתניה

המומחיות שלנו בעיצוב ותשומת הלב שלנו לפרטים יספקו לכם את הפרגולה שתמיד רציתם. אנחנו יכולים לעזור לך בבחירת הפרגולה המתאימה לך, מחפשים פרגולה יפה שתתאים לטעמכם האישי? אנחנו יכולים לעצב ולבנות פרגולה שתתאים גם לטעם שלך וגם לצרכים שלך. אנו מציעים אינסוף פתרונות עיצוב שיעזרו לך להפיק יותר מחיי הבחוץ שלך. אנחנו יכולים לבנות כל דבר, החל מפרגולה קטנה ונעימה עם ספסלים ואדניות עוטפים ועד למבנה גדול, רב עמודים בעיצוב אישי.

עץ הבחירה הטובה ביותר בבניית פרגולה.

פרגולה עשויה עץ מספקת יופי שאין שני לו בהשוואה לחומרים מלאכותיים. יש לו זוהר ויופי שמשדרים מראה ייחודי בגינה שלך. בהתאם לבחירת העץ בה אתם משתמשים ואופן הטיפול בו, פרגולת העץ תחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

עץ אֶרֶז – הבחירה הטובה ביותר בבניית פרגולות היא ארז בשל חוסנו ומכיל טאנינים טבעיים שעוזרים לו להיראות טוב לאחר תקופה ארוכה. אם הוא מתוחזק כראוי, הארז עמיד בפני ריקבון, טרמיטים ופטריות.

עץ מטופל – לחילופין, ניתן להשתמש בעץ מטופל בלחץ גם בבניית פרגולות. לעץ PT יש יופי טבעי שאין שני לו והוא עמיד בפני חרקים וריקבון. תחזוקה של הפרגולה המטופלת שלך יכולה להתבצע בקלות על ידי שימוש בגימורים עמידים.

IPE – ניתן להשתמש ב-IPE גם בבניית פרגולות. בשרף עץ Ipe יש שמן שהופך אותו לעמיד בפני מים וחיידקים. למרות שקל יותר לחתוך וליצור אותו לצורה הרצויה לך בהשוואה לסוגי עץ אחרים, הוא עמיד מאוד ובעל מראה נעים מאוד.

למה אתה צריך פרגולה?

פרגולה בסגנון חרסינה שחורה, פרגולת עץ, פרגולה מעל ג'קוזי. זה נותן מראה ייחודי לבית שלך ומשפר באופן דרמטי את המראה שלו. קודם כל, זה אלמנט דקורטיבי של החצר האחורית שלך. זה משפר את יכולת המגורים של הבית שלך ומעלה את ערכו.

שיפור הפרטיות והנוחות. אם הבית שלכם ממוקם באזור בו בתים עומדים קרוב אחד לשני, הפרגולה בחצר הבית שלכם יכולה להעניק לכם יותר פרטיות ותחושת אינטימיות נעימה.

פרגולה מושלמת כתמיכה לצמחים תלויים. זה עשוי לתמוך במגוון של צמחים זוחלים (למשל, גפנים פורחים וענבים). תאר לעצמך את הפרחים היפים האלה תלויים מעל הראש שלךנכון שזה נפלא?!

מלבד מתן תמיכה לצמחי גפן או צמחים מטפסים, פרגולות עשויות לתמוך גם בצמחים התלויים השונים. מצד שני, הוא עשוי לשמש גם כמבנה לתליית סלים שבתוכו צמחים פורחים.

פרגולה לא תומכת רק בצמחים. זה יכול גם לעבוד כתמיכה לקישוטים אחרים שאתה רוצה להוסיף לגינה שלך. קישוטים כמו ניידים המופעלים על ידי רוח, כוכבי מתכת, גלגלי שבבי, שעוני שמש או מדי חום דקורטיביים. אתה יכול גם ליישם צבעים או עיצובים אחרים על הפרגולה שלך כדי להפוך אותה למושכת יותר.

? זה יוצר אזור מוצל לג'קוזי, בריכות, מטבחים חיצוניים או פטיו.

? זהו בסיס נוח לאלמנטים של תאורה חיצונית או מאווררי תקרה.

הוסף פרטיות למרחב החיצוני שלך, חוסר פרטיות בחלל החיצוני שלך יכול להיות ממש מתסכל כבעל בית. אף אחד לא רוצה להרגיש שהשכנים שלו יכולים לראות מה הם עושים כל הזמן ושמתעלמים מהם. עם זאת, זו בעיה שאנשים רבים מתמודדים איתה בגנים שלהם, אבל היא לא חייבת להיות. פרגולות יכולות להציע את הפרטיות הזו בצורה טובה מאוד.

אתה תרגיש הרבה יותר נוח ונינוח להירגע בגינה שלך כשאתה יודע שאתה בפרטיות מוחלטת. פרגולות מציעות את ההגנה הזו מעליך ומאפשרות לך להתרועע בקלות רבה יותר עם חברים ובני משפחה מבלי להרגיש שחסרה לך פרטיות בשום צורה. זו אחת הסיבות לכך שאנשים רבים בוחרים בהם.

מקום לאירוח, פרגולות יכולות להיות זירות פנטסטיות לאירוח אנשים בחלל החיצוני שלכם. אם אתה מישהו שאוהב לארח מפגשים ומסיבות ארוחת ערב, פרגולה בגינה שלך תהפוך את ערבי הקיץ האלה למהנים יותר עבור כל המעורבים. יהיה לכם אזור מקורה ומוגן שמתחתיו תוכלו להירגע, לאכול ולשתות כל הלילה.

הם מוסיפים רמה חדשה של נוחות וקלות לחוויית האוכל והבילוי בחוץ. זוהי דרך מצוינת להפוך את הגינה שלך למרחב חברתי יותר, אז אם אתה מרגיש שזה משהו שחסר כרגע, אתה בהחלט צריך לשקול זאת ולראות לאן זה לוקח אותך. זה יכול להיות בדיוק מה שאתה צריך.

ניתן לעצב פרגולות בדרכים שונות, לפי טעמכם וצרכיכם האישיים. לדוגמה, אם אתה רוצה לעשות שימוש בצל באזור מסוים, אתה יכול להשתמש בחומר שיכול לכסות את החלק העליון של הפרגולה שלך. פרגולות קטנות אלו משמשות בדרך כלל בעיצובי נוף או גינות קטנות יותר. הם מושלמים להוספת פנייה נוספת לנתיב הכניסה או היציאה. אתה יכול גם להשתמש בפרגולה הזו כדי לסמן את הכניסה לחצר האחורית שלך או לחצר הצדדית אם יש כזו. מבנה הפרגולה מעוצב בדרך כלל עם מה שאנו מכנים "צדדים מסורגים", ובכך מקל על צמחים מטפסים לצמוח יפה.

זכרו שאין גבול בעיצוב הפרגולות שלכם. רק ודא שהעיצוב מתאים לשקף את האישיות או הטעם שלך. ודאו גם שאתם לא מקריבים את הנוחות שלכם בבחירת עיצוב. רק התאמץ מעט והשקיע מעט זמן בבניית הפרגולה שלך והתוצאה תהיה שווה את כל ההוצאות והמאמצים. במהלך בניית פרגולה אנו עומדים בכל דרישות חוקי הבנייה הארציים. פרויקטים של פרגולות על ידי ״עדן סוככים״ מאופיינים לא רק ביופי המבנה שלהם אלא גם בעמידותם, בשימושיותם ובכוחם לעמוד ברוחות עזות וירידות גשם.

דמיינו לעצמכם ימי קיץ יפים מבלים בבילוי בחצר האחורית שלכם בצל מושלם של פרגולה, ספר טוב ביד ומשקה צונן לידכם. אולי תשקול לשתול גפן ריחנית מקסימה על גבי הפרגולה שלך כדי ליצור מרחב מגורים חיצוני יוקרתי שאף אחד לא ירצה לעזוב. מזה מורכבים חלומות מגורים בחוץ בעדן סוככים, זה מה שאנחנו עושים עבור הלקוחות שלנו. אנחנו בעסקים מספיק זמן כדי לדעת שהבית שלך הוא המקלט שלך, והמרחב החיצוני שלך הוא נווה מדבר פרטי משלך.

אנחנו רוצים לעזור לך להפוך את מרחב המחיה החיצוני שלך לחלום חיים על ידי יצירת פרגולה מותאמת אישית. בין אם זה באמצע הדשא מוקף בגינה יפה או על גבי גג הקיים שלך, הפרגולות שלנו עשויות להחזיק מעמד לאורך שנים רבות. צוות המומחים שלנו מוכן לבקר בבית שלך ולהביא את החזון שלך למציאות על ידי עבודה איתך כדי ליצור פרגולה מותאמת אישית וכדי להכניס קצת חיים למרחב שלך.

עדן בניית פרגולות עץ בנתניה

הפרגולות שלנו מקיפות מגוון עיצובי בנייה שונים, וכל אחת מהן היא ייחודית לחלל שאתה רוצה ליצור. שלא כמו גזיבו עצמאי, פרגולה היא פריט פחות יקר והרבה יותר תכליתי לבנייה. זה יכול להיות ממוקם בכל מקום, בנוי לפי המפרט שלך, והוא יכול להקיף את סוג הסגנון והעיצוב שאתה רוצה עם סוג האלמנט העיצובי שאתה רואה הכי מתאים לצרכים המשפחתיים שלך

פרגולות צמודות/פרגולות עצמאיות

שניהם אופציה מקסימה עבור כל בעל בית, ואתה יכול להחליט מה מתאים לך. פרגולה צמודה יכולה להיות מחוברת לכל דבר שאתה רואה צורך, כגון מרפסת בריכה קיימת, הבית שלך, או שהיא יכולה לשבת על המרפסת או הגג שלך. פרגולה עומדת נפלא באמצע הגינה, בחצר האחורית שלך, או אפילו לספק מעט צל לפינת ישיבה מותאמת אישית במדשאה הקדמית.

מוניטין שאפשר לסמוך עליו

המוניטין שלנו מדבר בעד עצמו. הפכנו לחברת עיצוב והתקנת פרגולות מספר 1 מסיבה טובה. הלקוחות שלנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ומרגישים את היתרונות של העבודה שלנו בכל פעם שהם בחוץ בגינות שלהם ונהנים מהיתרונות שמביאה הפרגולה שלהם. לכן אתה יכול לסמוך עלינו.

אנו מציעים את השירותים שלנו למגוון ערים בישראל ואלה כוללות את חיפה, תל אביב, קריות, טבריה, נתניה, חדרה, כרמיאל, רמת גן, עכו, קרית אתא, קרית חיים, קרית ים, קרית מוצקין, קרית ביאליק. אם אתה גר באחת מהערים הללו, אנחנו יותר מנשמח לעצב ולהתקין את הפרגולה החדשה שלך.

אם אתה מעוניין להתקין פרגולה ואתה רוצה להשתמש בשירות שאתה יכול לסמוך עליו 100%, חברת עדן סוככים כאן כדי לשרת אותך. אתה יכול להשתמש בטופס כאן באתר שלנו כדי לבקש הערכה ומשם ניקח את הדברים קדימה.

היתרונות של פרגולות בנתניה להעלות את הערך של הבית שלך צרו קשר עם מתקין פרגולות עץ בנתניה 

סיבה נוספת לכך שאנשים רבים בוחרים להתקין פרגולות היא שיש להן פוטנציאל לשפר את ערך הבית שלכם. כולם רוצים שהבית שלהם יהיה שווה כמה שיותר, גם אם הם לא מתכננים למכור אותו בזמן הקרוב. מקום נוסף שמספק פרגולה עושה הבדל אמיתי בהקשר הזה.

ככל שהמרחב החיצוני שלך טוב יותר, כך הוא יהיה מושך יותר בשוק הפתוח. אנשים באמת מעריכים את המרחב הנוסף והאטרקטיביות שמספקת פרגולה. לכן, אם אתם רוצים להתמקד בסוגי השינויים בבית ובגינה שישתלמו לכם בטווח הארוך, הקפידו לשקול התקנה מקצועית של פרגולה חדשה לגמרי. צור קשר עוד היום עם מתקין פרגולות עץ בנתניה.

    תיקוני פרגולה בנתניה 24/7

    אנחנו פה לכל שאלה